WIPE UP YOUR FACE

Nu har jag anlänt till internatet och har precis packat upp i mitt lilla rum. Eller datorn, åtminstonde. So far so good.

Jag är pank, som fanken. Jag vet inte hur det gick till. I vilket fall som helst så behöver jag verkligen en ny dagkräm. En ny allt faktiskt när det kommer till min hud. Det mesta fattas jag och det som jag har är inte anpassat för min hud, utan bara något som jag rotat fram ur någon hörna för att kunna ha så länge.

Jag är ganska så sugen på den här dagkrämen från Marilou BIO, såhär står det om den:

"En lätt och skyddande dagkräm som gör huden märkbart smidig och elastisk. Innehåller Jojobaolja som har reglerande effekt på bakterier och är därför även lämplig för känslig hud. Innehåller även Aloe Vera som lugnar, mjukgör och efterlämnar en sidenmjuk hud."




Det låter som något som hade passat min knasiga känsliga blandhy rätt så bra! Gillar även att den är ekologisk, även om jag inte är så insatt i just ingridiensläsande.

Har för övrigt en vän som bloggar om naturlig hudvård, Sofie. Blir så sugen på att börja använda naturlig hudvård när jag kikar där inne!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0