Försök till förnying

Håller på att försöka få rätt på bloggen, och har äntligen kommit en liten bit. Först tycker man att det är jätteroligt tills man tillslut blir helt galen och struntar i det. Så nu får det vara som det är tills jag lugnat ner mig!

Ska åka tillbaka till skolan ikväll, imorgon drar det igång igen! Klockan åtta. På Raus förskola. Döda mig långsamt. Att ha teater med ett gäng förstaklassare är fysiskt smärtsamt. Visst är dom söta att titta på när dom springer runt och har roligt, men att försöka arrangera och strukturera en grupp med barn är fruktansvärt utmattande! Jag har från & med nu stor respekt för alla lärare, stackars er. Jag ska aldrig bli en av er, sorry.

Det blir ingen promenad för mig idag, jag vägrar gå ut i regnet och blåsten. Jag får gå imorgon. Om det inte regnar då också det vill säga, då skiter jag i det. Bittert.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0