Lancôme + Emma

Ni har väl inte missat att Emma är nya ansiktet utåt för Lancôme? Det senaste hon har gjort reklam för är deras nya Blanc Expert, något slags whitening serum vad jag har hört.

Jag som beundrar Emma kanske ska skaffa det där serumet? Får jag hennes fina hud då? Hehe.



Lite bilder från plåtning och filmningen.



Visst är hon så snygg? Hon har även gjort relkam för parfymen Trésor Midnight Rose, samt Rouge In Love.





Sååå vacker! Har gillat henne sän jag var liten. Och det är så roligt att hon fortfarande håller fötterna på jorden och fortsätter att jobba och få framgång. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli mer och mer Emma framöver!


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vackra bilder!

2012-01-14 @ 08:53:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Sofie

Emma är otroligt snygg :)

2012-01-15 @ 12:25:51
URL: http://leeaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0