Ny Blogg!

Så, jag bestämde mig för att skaffa mig en ny blogg. Verkligen inte min första blogg, och förmodligen inte min sista heller? Jag och att blogga.. det är en sådan sak som kommer och går lite hela tiden, och varje gång jag känner för att börja blogga igen så brukar jag behöva någon form av förändring. Och den här gången blev det en helt ny blogg! Vart så trött på den gamla, vad är Crapmuffin liksom? Ett smeknamn som jag kom på när jag var sjutton, och som då lät väldigt sött och coolt. Nu känner jag att mitt eget namn funkar minst lika bra.

Så ja, det var väl det. Hundra år sen senast jag skrev så vet inte riktigt vart jag ska börja. Det jag nog ska börja med att göra är att tvätta och laga lite mat, sen får vi se vad som händer. Puss!


Kommentarer
Nicole

Kika gärna på min nygjorda design som finns som "Köp-nu" på bloggen.



http://xoxonicole.com/2012/january/design-saljes-classic.html



För dig som är sugen på en ny välgjord bloggdesign :) Den är lite romantisk och drömlik. Jag gör alla designer själv!



Ha det bra

2012-01-13 @ 16:58:08
URL: http://xoxonicole.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0