Billigt, gott & enkelt!

Hej! Det här är alltså min nya superrätt, världens godaste korvgryta! Sjukt simpel är den också, och går att varieras enkelt efter tycke. Det här har jag i min:

Gul lök
Färska champinjoner
Falukorv
Creme fraiche naturell
Cayennepeppar
Svart peppar
Gul curry
Valfri sallad

1. Börja med att hacka löken och fräsa den i pannan ett tag.
2. Skär champinjonerna i lagom stora skivor och lägg i dom också.
3. Strimla falukorven och tillsätt den sen till resten.
4. Blanda nu i creme fraiche i pannan tillsammans med dom tre kryddorna.
5. Toppa med valfri sallad och en klick creme fraiche. Klart!
(Världens sämsta förklaringar haha)



Den här rätten är en perfekt för LCHF som jag äter, gör man inte det så kan man självklart lägga till spagetti, ris eller vad man nu vill ha till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0