Torsdag.

Hejhopp! Solen skiner här idag, så himla härligt. Kan inte våren komma snart nu? Det hade varit så himla gött. Ska städa lite i Davids rum snart och när han kommer hem från jobb ska vi gå på stan. Sen ikväll ska jag laga en LCHF middag till oss, få se hur det går. Han kommer säkert gnälla över att där inte finns någon pasta eller potatis hur som, även om han gillar det haha!

Och FY vad drygt det är att jag inte hinner jobba i videobutiken längre! Får inte hyra gratis filmer heller längre... DET suger! Det kändes väldigt konstigt att betala för senaste filmen må jag säga. Bortskämd? Vi ska faktiskt hyra film idag, men eftersom att jag lagar middagen, så kanske David betalar filmen. Så slipper jag känna den där konstiga känslan jag får när jag måste betala för att hyra en jävla film.

Så snyggt mitt hår var i helgen, till skillnad från moppen på huvudet jag dras med annars. Mitt hår blir väldigt fint när jag fönat det, och alltid när jag gjort det (vilket är sällan) frågar folk om jag har gjort något speciellt med mitt hår, som till exempel färgat det eller nått. Rätt så lustigt. Nu måste jag börja städa!!




Kommentarer
Sofie

Haha, för mig är det tvärtom. Mitt hår klarar inte av värme så fönar jag håret ser det ut som svinto. Konstigt hur olika man är.

Jättefin bild förresten! :)

2012-02-23 @ 15:33:33
URL: http://ekosmetika.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0