GAMLA GODINGAR

Godmorgon! Sovmorgon idag, härligt. Har inte lektion förrens klockan tre.

Nu när det är så himla stökigt på mitt rum så lyckas man hitta både det ena och det andra.
Idag har jag på mig plagg som jag inte har använt eller sett på hundra år!

Så jävla gött när man hittar saker som man får lust att använda igen sådär.
Har helt glömt bort hur snygga jag tyckte att dom här shortsen var.



Poser till tusen! Men jag lovar, bilderna blir inte snygga annars haha!
Och nu vet alla att jag har ICA Basic trosskydd på min hylla. Eller så vet ni det nu.

Jag skulle inte ens ha sagt något.

Nu ska jag hämta kaffe och sen blir det lite manusskrivning innan lunch, hej så länge!


Kommentarer
DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :)

2012-04-18 @ 12:18:50
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Simon Borin

Grym stil du har! :)

2012-04-19 @ 03:30:32
URL: http://simonborin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0