SHOPPING WITHOUT MONEY

Yes. Jag har shoppat. Utan pengar. Jag fick låna av min lika shoppinggalna vän Isabell.
Hon förstår mig. I gengäld fick hon låna mitt clubkort på hela köpet och vi fick 10% rabatt.

That's what I call good team-work.

Jag kunde inte motstå! Och dom är så mycket finare i verkligheten än på bilden.
Dessutom fanns det bara tre par kvar, jag och Isabell köpte varsitt par.

Dom tar ju slut snabbt! Don't judge me. Jag ska inte shoppa mer nu.

Tills jag fått pengar, såklart. Hehe... Hejhopp!


Kommentarer
Rebecca Persson

åh dom där shortsen är så himla söta, smart löst på pengarproblemet må jag säga, haha :D



Trevlig helg!

2012-04-21 @ 13:44:55
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0