Vanilla dream

Jag är rätt så besatt av vanilj i alla former. Doft, smak, färgen, men vaniljsmak brukar i princip alltid förekomma i sötade former. Glass, yoghurt, bakelser osv. Istället för det så använder jag mig av rent vaniljpulver, som faktiskt inte innehåller något socker alls. Jag vet inte om ni andra visste det, men jag trodde att vanilj var sött i sig, men det är det inte alls. Så dom flesta som tror att dom vet hur äkta vanilj smakar kan ha fel! Det är väldigt gott att blanda ner lite pulver i Kesella till exempel, det brukar jag göra när jag vill ha något extra gott.


Kostar runt 35 kronor, jag köpte min på Maxi. Kan kännas dyrt för en så liten burk, men så behöver man också väldigt lite, så det är helt klart värt det i slutändan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0