Nytt nytt.



Jag är sämst på att blogga. Det där låter bekant.. kan vara för att jag har sagt det 324 gånger innan. Nåja. Imorgon får vi lov! Äntligen. Då ska jag passa på att spela en massa Skyrim, träffa vänner, fila på manus och titta på Bad Girls. Världens bästa fängelseserie alltså.

Min tillfälliga förälskelse (som förmodligen kommer att vara livet ut):



Och min tillfälliga craving (som jag förmodligen kommer att crava tills jag köpt den):


Ja, det var allt för ikväll! Nu ska jag packa och sen sova, godnatt!


Kommentarer
Sofie

Ahh, Ingrid, va kul att du börjat blogga igen! :D



Nu har jag sett sista HP-filmen. Eller det var ett tag sen nu iofs. I loved it!

2012-02-21 @ 19:16:44
URL: http://ekosmetika.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0