Part of my addictive personality.

Var nyligen besatt av Desperate Housewives, vilket avtog lite då jag sett alla säsonger förutom den som går på TV. Men jag är igång igen! Den här gången är det en brittisk serie som hade premiär faktiskt år 1999. Bad Girls, vissa av er kanske såg den på TV4 sena kvällar för ett par år sedan? Det gjorde jag, vad kan jag ha varit? Runt 13-14, och nu har jag sett om den igen. Åtminstonde säsong 1-3, efter det försvinner mitt absoluta favoritpar! Har precis fått hem säsong 1, ska nog beställa hem säsong 2 snart också. Måste ha dom!







Stor crush på Helen också! (till vänster på senaste bilden) HUR SNYGG? Och fantastisk skådespelerska.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0