Julklapp med visa ord.

Jag fick en kalender i julklapp av min roomie Virva, och det är något som jag verkligen behöver. Jag är superdålig på att skriva ner viktiga saker, jag har en tendens till att försöka ha allting i huvudet. Visst har jag lyckats förvånansvärt bra med det, men mitt liv skulle nog vara ännu lättare om jag fick mer koll på saker och ting. Och framför allt så hade huvudet blivit mycket, mycket lättare också.

I den här kalendern står det ett bra citat per vecka. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av några av dessa citaten som jag tycker om.



Nu ska jag alldeles strax sova, godnatt!


Kommentarer
Tilda Larsson

S: S: Men ååå tuuusen tack snälla du!

kram på dig :)

2012-01-13 @ 09:36:22
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0