Makeup looks!



Naturliga bryn, lysterfull hy och rosiga läppar och kinder. Detta går aldrig ur tiden och är så fint!



Bronzer, rosaglansiga läppar och skimrande ljusa skuggor. Jag älskar den här looken men tycker personligen den ser bättre ut på tjejer med blå ögon, det ser fräschare ut på något sätt, så därför kör jag inte på den så ofta.



Flirtiga fransar, bleka läppar och en massa guld och bronzer! Detta är nog min favorit, och det är nog den looken som passar mig bäst också.



Röda läppar, svart eyeliner och matt hy. Klassiskt och snyggt!



Färgglatt, läppstift och glitter. Ja, mycket av allt! Inte min favorit men har varit en gång i tiden!

Här är då jag då, inspirerad av the golden babes.



Nu ska jag nanna, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0